تست pcr کرونا اصفهان | NGS تست سلامت ژنتیک

NGS تست سلامت ژنتیک

 تست سلامت ژنتیکی بر پایه DNA

چگونه بررسی DNA و تست سلامت ژنتیک به روش NGS به بهبود سلامت و تناسب اندام شما کمک می کند؟ آیا می دانستید کدهای ژنتیکی شما٬ دارای تمام اطلاعات لازم برای بهبود سلامت٬ تغذیه و تناسب اندام شما می باشد؟

جواب این سوالات کاملا مشخص است….. خیر

پس چرا برای همه افراد تنها بر اساس علائم بیرونی یک نسخه تجویز یا یک خط درمانی مشخص در نظر گرفته می شود؟ چرا تنها بر اساس سلیقه غذایی و شاخص توده بدنی برای بسیاری از شما رژیم های غذایی مشابه ارائه می شود؟ چرا استعداد یابی افراد مختلف در جامعه بر اساس ویژگی های فردی و بنیادی صورت نمی گیرد؟

تست pcr کرونا اصفهان |  تست سلامت ژنتیکی بر پایه DNA

NGS روشی است که در آن تمام کد های ژنتیکی شما مشخص می شود. تست سلامت ژنتیکی و بررسی  DNA هر فرد به روش NGS ٬ همان حلقه گمشده ای است که در جوامع مدرن امروزی بسیار به آن پرداخته می شود. سلامت هر یک از شما٬ مانند تمام خصوصیات شما٬ تنها منحصر به شما می باشد.

به عبارت دیگر پزشکی مدرن در دنیای امروز با سرعت هرچه تمام تر به سمت درمان های اختصاصی هر فرد و پیشگیری از بروز بیماری ها پیش می رود. امروزه روز در کشورهای پیشرفته٬ پزشکان این آگاهی را دارند که بیماری ها در همه افراد به یک شکل بروز پیدا نخواهند کرد و از سوی دیگر داروها نیز اثری یکسان بر روی تمام افراد نخواهند داشت.

ژنتیک (با شاخه های متعدد خود همچون ژنتیک انسانی٬ ژنتیک مولکولی٬ ژنتیک پزشکی٬ ژنتیک جمعیت و غیره) به ما این امکان را می دهد تا با شناختن تمام خصوصیات فرد٬ انواع درمان های پیشگیرانه و مداخلات فردی را انجام دهیم.

 

تست ژنتیکی فردی( سلامت، تغذیه و رژیم غذایی، ورزش ، لاغری و تناسب اندام)

 

تماس با ما 

به این نوشته امتیاز دهید: